تب تولید محتوا این روزها بالاست. سالها پیش داشتنِ محصول یا خدمتِ خوب برای تضمین فروش کافی بود. اما این روزها با ورود به عصر ارتباطاتِ داده محور، داشتن این دو ویژگی، دیگر به تنهایی کافی نیست. چه بسا تولیدکنندگان و شرکت های کارآمدی که در فرآیند تولید و ارائه خدمات از سطح کمّی و کیفیِ بالایی برخوردارند، اما فروش شان آن طور که باید و شاید نیست.
در دنیای امروز که حجم زیادی از داده و اطلاعات ما را احاطه کرده است، داشتن محتوای خوب و منحصر به فرد که براساس شخصیت یک برند تدوین شده، می تواند نام تجاری، محصول و خدمت شما را در صدر جدولِ «دیده شدن» قرار دهد.
دپارتمان تولید محتوا در آژانس تبلیغاتی هور براساس ویژگی های اختصاصی کسب و کار، محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، با بهره گیری از استراتژی های طلایی تولید محتوا در قالب :
طی پژوهش های انجام شده در واحد تحقیق و توسعه هور بر روی رفتار مشتریان در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی مشخص شده است که کلید موفقیت در محتواهای مورد پسندکاربران در مجموعه ویژگی های زیر است:
کیفیت
از این رو آژانس تبلیغاتی هور با علم به موارد بالا و بهره گیری از تکنیک های خلاق، سعی می کنیم تا در تولید محتوای اثربخش، همراه نام های تجاری، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و همه کسب و کار های رو به رشد باشیم.
فراموش نکنید که ورود هرکسب و کاری به فضای آنلاین با ظرفیت بی شمار مشتریان، نیازمند داشتن محتواست و در این فضا بدون شک، محتوای شما، پیشران برند شما است، اگر محتوای شما معتبر باشد، برند شما نیز معتبر خواهد بود.
وقت آن است که با محتوای خوب دیده شوید و سهم بازارتان را بیشتر کنید.
لازم است برای تبلیغات بهتر در آژانس تبلیغاتی هور مطالب زیر را مطالعه فرمایید.