هر آنچه که بعنوان استراتژی یا اهداف تبلیغاتی و یا خود تبلیغات در ذهن یا رو کاغذ ها می آید، در دپارتمان خلاقیت آژانس تبلیغاتی هور، نمود بیرونی و عینی پیدا می کند.
دپارتمان خلاقیت از نویسندگان ، طراحان گرافیک ، فیلمسازان و سایر عوامل تشکیل شده و آنچه به عنوان اطلاعات و آمار و تحلیل و راهکار به ایشان داده می شود، تبدیل به خروجی تبلیغاتی خواهد شد.
این خروجی تبلیغاتی در وهله اول شامل پیامی است که باید به مخاطب یک کسب و کار داده شود تا اهداف فروش حاصل شود. در این دپارتمان روش ارتباط با مخاطب، از جمله رسانه های قایل استفاده، مشخص و برای تولید خوراک مورد مصرف هر رسانه تصمیم گیری می شود.
مهمترین کاری که یک تیم خلاق می کند ایجاد تمایل در مخاطب برای خرید از خدمات یا محصولات یک کسب و کار با شیوه هایی جذاب و هیجان انگیز است.
دپارتمان خلاقیت آژانس تبلیغاتی هور سعی میکند برای درک بهتر مخاطب از یک کسب و کار، شیوه هایی را بکار برد تا تصویر مناسبی از آن در ذهن مخاطب هدفش شکل گیرد. عمده کسب و کار ها تصور می کنند همانگونه که خود کسب و کارشان را دوست دارند و به محصولاتشان اطمینان دارند، مردم نیز چین تصوری از آنان دارند. اما حقیقت این است که برای رسیدن به یک برند محبوب، این حس مثبت بایستی در ذهن مخاطبان شکل بگیرد.
همچنین بخش خلاق آژانس تبلیغاتی هور مسئول توسعه و طراحی کمپین برای مشتری در رسانه های مختلف است.هدف از اجرای این کمپین ها افزایش تقاضا برای فروش بیشتر محصولات و یا خدمات کسب و کارهاست.
در دنیای پیچیده و مملو از رقابت های تبلیغاتی روزگار ما، اگر تکرار روش های امتحان پس داده، ملاک فعالیت تبلیغاتی کسب و کارها باشد، قطعا نتیجه خاصی حاصل نمی شود و چه بسا سرمایه تبلیغاتی کسب و کارها هدر رود. طبعا حاصل بررسی داده ها و مبنا قراردادن خروجی دپارتمان استراتژی و خلاقیت تیم خلاق آژانس تبلیغاتی هور می تواند راه حل جذابی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی کسب و کار ها را همراه داشته باشد.