آژانس تبلیغاتی هور : یک خیاط کارش جمع آوری مواد اولیه برای تهیه یک لباس است، انتخاب پارچه، انتخاب و ترکیب رنگ ها، یافتن نخ های مناسب با پارچه، برش پارچه به شکل دلخواه ، در نهایت دوختن لباس متناسب و به اندازه و تحویل دادن به مشتری. کار آژانس تبلیغاتی هم دقیقاً مانند کار یک خیاط است؛ تبلیغات را ایجاد می کند، برنامه ریزی می کند و به این سوال جواب می دهد که چگونه و چه زمانی و در کجا باید اکران شود و در نهایت آن را به مشتری تحویل می دهد.
آژانس های تبلیغاتی بیش از 200 سال است که در دنیا مشغول به کار شده اندو تا امروز دائما در حال گسترش فعالیت ها و افزایش استاندارد های کیفی خود هستند.
آژانس تبلیغاتی هور اما از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد.
ابتدا حیطه فعالیت آژانس هور متمرکز بود بر طراحی گرافیک، با پرسنلی که همگی در این حوزه تخصص داشتند.اما به مرور زمان موارد دیگری نیز به فهرست فعالیت های آژانس تبلیغاتی هور اضافه شد.
از جمله برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی، طراحی هدایای تبلیغاتی، چاپ و بسته بندی، تولیدات ویدئویی و…
آژانس تبلیغاتی هور طی این سالها افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰۰ مجموعه، اعم از دولتی و خصوصی را داشته که عمر بسیاری از این همکاریها به اندازه عمر هور است.
ماحصل تلاش های هور، طراحی بیش از ۱۵۰ عنوان لوگو، بیش از ۱۰۰ عنوان روی جلد کتاب، نزدیک به ۱۰۰ عنوان پوستر، همچنین مدیریت هنری نزدیک به ۶۰ شماره از نشریات مختلف ( از طراحی تا چاپ )، طراحی هویت بصری و اقلام تبلیغاتی سازمان های دولتی و شرکتهای خصوصی و صنعتی متعدد بوده است.
آژانس تبلیغاتی هور ضمن آگاهی از اهمیت مقوله خلاقیت در ارتباطات و تبلیغات و تلاش برای ایجاد ساختارهای مبتنی بر نوآوری، هم اینک با تمرکز بر چهار حوزه طراحی و تولید تیزر های تبلیغاتی، طراحی هویت برند، طراحی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ، قصد دارد عرصه فعالیت خود را گسترش داده و سهم بیشتری از بازار تبلیغات ایران و منطقه را به دست آورد.
بهره گیری از شیوه های خلاقانه تبلیغاتی و آمیزش آن با رویکردهای برآمده از خاستگاه های فرهنگی و اجتماعی مردم ایران – فراتر از شعارهای مرسوم تبلیغاتی – هدف بزرگ آژانس هور است، که البته تا رسیدن به مفهوم واقعی این چشم انداز مسیر بلندی پیش رو داریم.
مهمترین وظیفه ما در قبال مشتریان، تلاش برای یافتن بهترین راه حل در مسیر رشد کسب و کار ایشان است،
بنابراین ما معتقدیم:
در فرایند طراحی تبلیغات، فکر کردن از انجام دادن، مهمتر است…