آژانس تبلیغاتی هور

آژانس تبلیغاتی هور

hoor advertising agency

روی تبلیغـــات حســـــاب کـن!

تیزر تبلیغاتی نمایشگاه صنعت رستوران ، غذا و شیرینی – سال های 94 و 96

 

تبلیغات ویدئویی به ویژه در روزگاری که شبکه های اجتماعی، زندگی ما را احاطه کرده اند یکی از بهترین گزینه ها برای برقراری با حجم انبوهی از مخاطبان است. رنگ و صدا و حرکت دوربین می تواند شرایطی جذاب برای بیننده به وجود آورد و او را متقاعد سازد تا از محصول یا خدمات ما استفاده کند.
برای یک نمایشگاه آن هم با موضوع غذا قطعا یک تیزر تبلیغاتی مناسب از نان شب واجب تر است؛ چرا که می تواند همه ضعف های تبلیغاتی، بصری و مدیریتی برگزارکننده را پوشش دهد و نمایی جذاب از رویداد مورد نظر ارائه دهد.
مخاطبی که روزانه تصاویر و ویدئوهای بسیاری را مرور می کند، القای انرژی مثبت، فضای دلپذیر و ایجاد فضای صمیمانه از سمت یک ویدئوی تبلیغاتی رو بخوبی تشخیص می دهد و رسیدن به این تشخیص شاید همان نیاز سفارش دهنده باشد، حتی اگر خودش به آن فکر نکند!
در فرایند طراحی تبلیغات، گروه طراح باید خلاء ارتباطی سفارش دهنده با مخاطبش را پوشش دهد. مثلا اگر شما بخواهید یک نوشابه با برندی جدید سفارش دهید، تا از آن ننوشید تصوری از طعم و مزه اش نخواهید داشت، پس شاید بهمین دلیل سراغ خریدش نروید، اما این تبلیغات و یا بهتر است بگوییم تبلیغات ویدئویی ست که سعی دارد حس چشایی شما را تحریک کند و طعم دلپذیر نوشابه را در ذهن شما تداعی کند تا نسبت به خرید آن متقاعد شوید و برای آن اقدام کنید. بدون آنکه نیاز باشد تولید کننده هزینه های گزاف ارائه تست به مخاطب را بپردازد.
سفارش دهنده هایی که بینش درستی نسبت به ماجرای تبلیغات ندارند، معمولا در مقابل شیوه های درست مقاومت می کنند و در نهایت محکوم به شکست خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
از مجموع: 1 رای میانگین: 5

دیدگاه شما

نشانی

قم ، بلوار عماریاسر، ساختمان نخل، طبقه 3

شماره تماس

025-37761521 و 02537761522

ایمیل

info@hoordesign.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای آژانس تبلیغاتی هور محفوظ است | 1388