آژانس تبلیغاتی هور

آژانس تبلیغاتی هور

hoor advertising agency

روی تبلیغـــات حســـــاب کـن!

تیزر همایش آموزشی ماشین پولسازی

 

بسیاری از ما تصور می کنیم برای راه اندازی یک کسب و کار حتما باید سرمایه زیادی داشته باشیم. داشتن یک کسب و کار با سوددهی بالا به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. این تصور سبب از بین رفتن انگیزه و شکست در راه اندازی کسب و کار می شود.اینترنت بازار بزرگی است. بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایران کاربر اینترنت هستند. حدود ۳۰ میلیون از آنها نوجوان و جوان زیر ۳۰ سال هستند که عمدتاً دانش آموز و دانشجو هستند و به آموزش در موضوعات مختلف نیاز دارند.اگر شما بتوانید به بخش کوچکی از این کاربران آموزش بدهید، قطعا به بازار بزرگی از مشتریان و تراکنش مالی دست خواهید یافت.
درصد زیادی از افراد جامعه به دلیل افزایش هزینه های زندگی و نبود درآمد کافی به دنبال شغل جدید با سوددهی بالا هستند. اما در اغلب موارد افراد ضمن نیاز به راه اندازی کسب و کار جدید از سرمایه چندانی هم برای این کار برخوردار نیستند و یا نگرانی های بسیاری هم برای شروع یک کسب و کار دارند. زیرا احتمال شکست در هر کسب و کار جدیدی وجود دارد و بنابراین کسب درآمد بدون سرمایه یا با سرمایه اندک ریسک کمتری خواهد داشت.

همایش ماشین پولسازی در سال ۱۳۹۶ با محوریت موضوع کسب درآمد از طریق تولید محتوای آموزشی برگزار شد.
در این همایش با دعوت از سخنرانان و اساتید حوزه آموزش و مدیریت کسب و کار راهکارهایی برای رسیدن به روش های کسب درآمد بر اساس توانمندی های شخصی و آموزش آن به دیگران به صورت روتین و بدون نیاز به صرف زمان ارائه شد.
در طراحی این تیزر اما سعی شد ضمن استفاده از رنگ بندی و ضرباهنگ پرهیجان و برانگیزاننده سرفصل‌های موضوعات همایش توسط برگزار کننده آن ارائه شود.
ضبط و تو تدوین این ویدئو در استودیو هور انجام و برای انتشار در شبکه های اجتماعی ارائه شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
از مجموع: 2 رای میانگین: 3

دیدگاه شما

نشانی

قم ، بلوار عماریاسر، ساختمان نخل، طبقه 3

شماره تماس

025-37761521 و 02537761522

ایمیل

info@hoordesign.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای آژانس تبلیغاتی هور محفوظ است | 1388